Techniczne srodki transportu

Droga na rowerze jest jedynym środkiem transportu, który wymaga mimo wszystko bardzo wielu kłopotu i spala dużo kalorii, dlatego niezbędna jest zdrowa dieta rowerowa. Jest zatem też idealny sposób dla pań, które zamierzają stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, jacy potrzebują traktować rower jedynie jako środek transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną uwagę na menu, aby wypady rowerowe ich zbyt bardzo nie wycieńczały. Poniżej pokazujemy kilka wskazówek, jakimi powinny się kierować osoby prowadzące wielkie dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla miłośników drogi na rowerze:

Śniadanie. Nie bez powodu przedstawia się, że śniadanie jest najistotniejszym posiłkiem w ruchu dnia. Stanowi ono za zadanie zapewnienie nam sił na resztę dnia, i pozostałe posiłki właśnie tę energię uzupełniają. Dobrym lekarstwem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Biorąc się na rower, dużo jest mieć o dobrej przekąsce, która doda nam wielkości i zadowoli nagły głód. Głównym jej elementem powinny być cukry proste, dlatego mówi się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli zaś chodzi o warzywa, korzystnym rozwiązaniem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po intensywnej przejażdżce możemy mieć potężny głód. Chociaż nie należy przesadzać z życiem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na dowód Corny). Do pełnego obiadu zasiadamy natomiast później, jak już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede każdym nie wolno zapominać o optymalnym nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić odpowiednia dawka płynów. Najodpowiedniejszym podejściem będzie niewątpliwie woda, żyć chyba odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba jeszcze mieć osobę tego, że ktoś potrzebuje dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacji właśnie z płci i wagi ciała), a efekty ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie pomysły nie jest racja zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie należy się jednak przejadać! A dla pań, jakie są zainteresowane dobraniem najodpowiedniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki sposób, żeby stary kiedy najodpowiedniejsze akurat dla nas, nie a dla przeciętnej osoby.